Sunday, August 30, 2009

BERITA HARIAN DEKATI IPTA

Kuala Lumpur, 19 Ogos 2009 – Majlis Perjumpaan dan Suai Kenal Berita Harian dan IPTA telah mendapat sambutan yang menggalakkan dengan kehadiran lebih 50 orang wakil IPTA di Malaysia. USIM telah di wakili oleh Prof. Dr. Mohammad Haji Alias, Pengarah Pusat Perkembangan Strategik dan Hubungan Korporat dan Puan Yusrina Mohd Yunus, Penolong Pendaftar Unit Perhubungan Awam.

Program ini dianjurkan sebagai satu langkah untuk mendekati Institusi-Institusi Pengajian Awam tempatan di samping memberi penerangan tentang aktiviti yang telah dan sedang dijalankan oleh Berita Harian bagi mendokong sistem pendidikan nasional.

Menurut En. Mior Kamarul Shahid, Editor Kumpulan Berita Harian, majlis perjumpaan dan suai kenal ini merupakan inisiatif Berita Harian untuk mendekati IPTA-IPTA tempatan disamping merangka aktiviti yang boleh memberi manfaat kepada kedua-dua pihak.

Antara aktiviti yang dijalankan adalah dialog antara wakil Berita Harian dan IPTA, pembentangan dari wakil pemasaran Berita Harian dan lawatan sekitar Berita Harian dan beramah mesra bersama para wartawan.

Majlis Perjumpaan dan suai Kenal Berita Harian-IPTA ini memberi ruang kepada perwakilan dari IPTA untuk berdialog dengan wakil Berita Harian untuk mengeratkan lagi kerjasama antara dua pihak.

Oleh :
pro@usim.edu.my Alamat emel ini dilindungi daripada spambots, anda perlu membenarkan JavaScript untuk melihatnya
Tel : 06-7988025/8026/8027/8028

No comments:

Post a Comment